Álláshirdetés

A Vas Vármegyei Kormányhivatal pályázatot hirdet településrendezési szakügyintéző és építésügyi hatósági szakügyintéző feladatkörök betöltésére.

A Vas Vármegyei Kormányhivatal a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Vas Vármegyei Kormányhivatal Településrendezési szakügyintéző feladatkör betöltésére.

Pályázati feltételek:

• Magyar állampolgárság,

• cselekvőképesség,

• büntetlen előélet,

• felsőoktatásban szerzett építészmérnök, településmérnök és tájépítészmérnök szakmacsoportokba tartozó szakképzettség.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

A kinevezés határozatlan időre, teljes munkaidőben (heti 40 óra) történő foglalkoztatásra szól, hat hónap próbaidő kikötésével.

A munkavégzés helye:

Vas Vármegyei Kormányhivatal

Állami Főépítészi Iroda

9700 Szombathely, Berzsenyi Dániel tér 1.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az állami főépítész irányítása mellett részt vesz a jogszabályokban meghatározott állami főépítészi feladatellátásban (településfejlesztési dokumentumok, településrendezési tervek, településképi rendeletek véleményezése, hatósági eljárások lefolytatása, szakkérdés vizsgálatok, szakmai vélemények, kizárások), segíti a Vas Vármegyei Területi Tervtanács munkáját. A Vas Vármegyei Kormányhivatal Szervezeti és Működési Szabályzata és ügyrendje, továbbá felettesei által meghatározott munkamegosztás szerint feladatok ellátása a jogszabályokban, belső utasításokban foglaltaknak megfelelően.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben, valamint a Vas Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzatában meghatározottak az irányadóak.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) és építésügyi szakrendszerek ismerete,

• közigazgatási gyakorlat,

• építésigazgatásban szerzett gyakorlat,

• mesterképzésben – egyetemi végzettségnek megfelelő – megszerzett szakképzettség.

• településtervezői- vagy önkormányzati főépítészi gyakorlat, illetve vizsga.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Motivációs levél,

• fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti tartalommal.

önéletrajz minta

• iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,

• 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (vagy annak igényléséről szóló igazolás),

• pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatokat az elbírálásban részt vevők megismerhetik.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben, valamint a Vas Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzatában meghatározottak az irányadóak.

A meghirdetett állás betöltésének feltétele:

• A kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 84. § (1) és (4) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági, speciális erkölcsi bizonyítvány (igazolás oka: 225-KIT szolgálati jogviszony), melyet legkésőbb a jogviszony létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani,

• vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A feladatkör betölthetőségének időpontja:

A feladatkör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:

2025. június 30.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázatot elektronikus úton kérjük benyújtani a Vas Vármegyei Kormányhivatal [email protected] e-mail címére az alábbi megjelöléssel: „Jelentkezés Településrendezési szakügyintéző álláshirdetésre”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ a fent megadott [email protected] email címen kapható.

A pályázat elbírálásának határideje:

2025. július 15.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a közszféra állásportálján.

Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a kormányhivatal honlapján rögzített pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

Egyéb lényeges információ:

A Vas Vármegyei Kormányhivatalhoz álláspályázat céljából benyújtott önéletrajzokkal kapcsolatosan a személyes adatok kezeléséről az alábbi linken tájékozódhat: Vas Vármegyei Kormányhivatal Adatkezelési tájékoztató önéletrajzok álláspályázat.

A Vas Vármegyei Kormányhivatal a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 83.§-a alapján pályázatot hirdet az Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály Építésügyi hatósági szakügyintéző álláshely betöltésére.

Pályázati feltételek:

- Magyar állampolgárság,

- cselekvőképesség,

- büntetlen előélet,

- felhasználói szintű MS Office ismeretek,

- egyetemi szintű építészmérnöki vagy építőmérnöki (magasépítő területen szerkezetépítő mérnöki) szakképzettség, főiskolai szintű magasépítő üzemmérnöki vagy építészmérnöki, építőmérnöki (magasépítő mérnöki) vagy városgazdasági üzemmérnöki (településmérnöki, ezzel egyenértékű városgazdasági) szakképzettség, vagy ezekkel egyenértékűnek elismert szakképzettség; vagy alapképzésben szerzett építészmérnök, épületszerkezeti konstruktőr/ vagy magasépítési szakirányon szerzett szakképzettség, mesterfokozatú képzésben szerzett építész, tervező építészmérnöki, szerkezettervező építészmérnöki szakképzettség, osztatlan képzésben szerzett építészmérnök szakképzettség vagy ezekkel egyenértékűnek elismert szakképzettség.

Előnyt jelent:

- „B” típusú jogosítvány,

- építésügyi hatóságnál szerzett tapasztalat,

- kivitelezéssel kapcsolatos gyakorlati tapasztalat,

- ÉTDR, elektronikus építési napló felhasználói szintű alkalmazása,

- jogszabály értelmezési és alkalmazási képesség.

Az ellátandó munkakörhöz tartozó feladatkör, munkaköri feladatok:

- a kormányhivatal építésügyi hatósági feladatkörébe tartozó feladatok ellátása a 237/2024.(VIII.8.) Korm. rendelet foglaltak szerint;

- helyettesítés esetén - esetenként - építésügyi hatósági feladatok ellátása az építésügyi hatóság feladatkörébe tartozó feladatok tekintetében a Kormányrendeletben foglaltak szerint;

- a feladatok elvégzéséhez kapcsolódó jogszabályok és azok változásainak ismerete, alkalmazása, a belső eljárásrendek megismerése és betartása;

- adatszolgáltatás a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglaltak szerinti határidőben és formában;

- részvétel a szakmai képzéseken, közszolgálati továbbképzéseken;

- kapcsolattartás a kormányhivatal más szervezeti egységeivel, szakhatóságokkal, illetve más szakmai területekkel.

Az építésügyi tevékenységet a 237/2024.(VIII.8.) Korm. rendelet alapján Vas vármegyére kiterjedő illetékességgel látja el a kormányhivatal, de a feladatellátás osztályok szerint kerül megosztásra.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és az egyéb juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben, valamint a Vas Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzatában meghatározottak irányadók.

Kompetenciák:

- magas szintű szakmai felkészültség;

- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság;

- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;

- együttműködési készség;

- problémamegoldó készség.

Munkavégzés helye:

Vas Vármegyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály Építésügyi Osztály 1. (9700 Szombathely, Széll Kálmán u. 31-33.)

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

A kinevezés határozatlan időre, teljes munkaidőben (heti 40 órában) történő foglalkoztatásra szól, hat hónap próbaidő kikötésével.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Motivációs levél,

• fényképpel ellátott, a pályázó személyi adatait tartalmazó, részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti tartalommal

önéletrajz minta

• iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,

• 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (vagy annak igényléséről szóló igazolás),

• pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatokat az elbírálásban résztvevők megismerhetik.

A meghirdetett állások betöltésének a feltétele: A meghirdetett állás betöltésének feltétele:

• A kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 84. § (1) és (4) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági, speciális erkölcsi bizonyítvány (igazolás oka: 225-KIT szolgálati jogviszony), melyet legkésőbb a jogviszony létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani,

• vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 30.

A pályázatok benyújtásának módja: a pályázatot elektronikus úton kérjük benyújtani a Vas Vármegyei Kormányhivatal [email protected] e-mail címére az alábbi megjelöléssel: „Jelentkezés építésügyi hatósági szakügyintéző álláshirdetésre”

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ a fent megadott [email protected] email címen kapható.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. július 15.

A pályázati felhívás közzétételre kerül a közszféra állásportálján.

Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, a kormányhivatal honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.

Egyéb lényeges információ:

A Vas Vármegyei Kormányhivatalhoz álláspályázat céljából benyújtott önéletrajzokkal kapcsolatosan a személyes adatok kezeléséről az alábbi linken tájékozódhat: Vas Vármegyei Kormányhivatal Adatkezelési tájékoztató önéletrajzok álláspályázat